Politica de retur a marienouvelle.ro este in conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014 revizuita prin Ordonanţa nr. 9/2016. 

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv astfel ca acesta poate solicita returnarea produselor in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului. 

Puteti aduce produsele ce se doresc a fi returnate si la sediul nostru din Bucuresti, Sos. Gh. Ionescu Sisesti nr.98A, etaj.1, ap.17, sector 1, doar sa ne informati despre varianta aleasa.

Notificarea de retur se face prin email la adresa contact@marienouvelle.ro

Cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.

Trimiterea se face in  ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea coletului de catre noi.

Adresa de retur este cea specificata pe site-ul nostru la pagina de Contact.

Marie Nouvelle nu colaborareaza cu POSTA ROMANA, va rugam NU trimiteti produse prin Posta, ele nu vor fi ridicate de la oficiile postale.

Produsele achizitionate online trebuiesc returnate cu ambalajul si eticheta intacte, fara urme de purtare sau deteriorare.  

Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la primirea lor altfel vor fi refuzate.

Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In functie de comportamentul clientului companiei noastre isi rezerva dreptul de a isi selecta clientela.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). 

In momentul efectuarii unei comenzi online pe site, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus. 

Acceptarea acestor termeni si conditii da nastere unui veritabil contract intre parti, facand aplicare clauzelor Codului Civil si Comercial.